Biuro Sprzedaży Grupy RMF znów najlepsze. 11. rok z rzędu liderem reklamy radiowej
Biuro Sprzedaży Grupy RMF już jedenasty rok z rzędu zostało uznane za najlepsze biuro reklamy radiowej w Polsce w rankingu "Biura Reklamy 2025" magazynu Media Marketing Polska. W tegorocznej edycji zestawienia biuro utrzymało pozycję lidera rynku, osiągając najlepsze wyniki we wszystkich obszarach ocenianych przez respondentów. Co istotne, wszystkie biura reklamy Bauer Media w Polsce – Biuro Sprzedaży Grupy RMF, Biuro Reklamy Wydawnictwa Bauer oraz Bauer Media Outdoor – zwyciężyły w swoich kategoriach.
Ranking "Biura Reklamy 2025" przygotowano na podstawie badania satysfakcji klientów zrealizowanego przez instytut Minds & Roses na zlecenie Media & Marketing Polska. Biuro Sprzedaży Grupy RMF uzyskało najwyższą ocenę ogólną – 4,61 przy średniej rynkowej 4,5 – oraz najlepsze wyniki we wszystkich kluczowych wymiarach współpracy. Respondenci najwyżej ocenili m.in. transparentną politykę cenową, elastyczność i sprawność przy zmianach w trakcie kampanii, szybkość i jakość odpowiedzi na brief, poziom zaufania i poczucie bezpieczeństwa, jakość doradztwa oraz proponowanie ciekawych rozwiązań. Wysokie noty dotyczyły również atrakcyjności formatów i profesjonalnej obsługi kampanii internetowych.
Jak podkreślają przedstawiciele firmy, utrzymująca się od lat pozycja lidera to rezultat połączenia silnych marek radiowych Grupy RMF z kompleksową ofertą audio – od klasycznej reklamy radiowej, przez rozwiązania niestandardowe, po szybko rosnący segment digital audio. Grupa RMF co roku obsługuje blisko 2,8 tys. klientów, z czego około 1,3 tys. korzysta z oferty digital.
W centrum strategii znajduje się Audioverse – zintegrowana oferta reklamowa łącząca radio, digital audio, podcasty, streaming i in-game audio. W tym modelu reklamodawcy mogą budować zasięg i częstotliwość kontaktu z przekazem w wielu środowiskach audio jednocześnie. Kluczowym elementem ekosystemu jest platforma AudioXi, obejmująca dziesiątki marek radiowych i podcastowych oraz miliony unikalnych użytkowników miesięcznie.
- To wyróżnienie jest dla nas szczególnie ważne, bo stoi za nim opinia naszych partnerów: domów mediowych i klientów. 11 lat z rzędu na pozycji numer 1 to dowód, że konsekwentnie dostarczamy kampanie, które działają – zarówno w klasycznym radiu, jak i w całym ekosystemie audio. Dziękujemy za zaufanie i obiecujemy, że nie zwalniamy tempa – komentuje Dariusz Woźniak, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży i Szef Negocjacji Korporacyjnych Bauer Media. – Jesteśmy też niezwykle dumni z faktu, że wszystkie biura reklamy Bauer Media w Polsce wygrały swoje kategorie. To pokazuje, że niezależnie od medium – radio, prasa czy outdoor – gramy w jednej drużynie i oferujemy reklamodawcom spójne, komplementarne rozwiązania – dodaje.