RMF MAXX rusza z kampanią "BANGER ZA BANGEREM". W roli głównej Fukaj

RMF MAXX wystartował z nową kampanią wizerunkową "BANGER ZA BANGEREM", skierowaną do młodych słuchaczy w wieku 18–30 lat. Jak podkreśla nadawca, działania mają wzmocnić pozycję stacji jako radia najbliższego pokoleniu Gen Z – autentycznego, pełnego energii i stale obecnego w muzycznych trendach.

RMF MAXX
RMF MAXX
Źródło zdjęć: © Licencjodawca

- Kampania ma akcentować nie tylko repertuar oparty na hitach, ale również tempo i sposób ich prezentowania, dopasowany do młodej publiczności. –Zależy nam na tym, aby RMF MAXX było postrzegane jako stacja, która nie tylko gra hity, ale robi to w tempie i stylu trafiającym do młodych słuchaczy. "BANGER ZA BANGEREM" to nasza deklaracja świeżości, energii i autentyczności, a przede wszystkim komunikacji, która naprawdę przemawia do osób w wieku 18–30 lat – mówi Jarosław Pioterczak, Dyrektor Programowy RMF MAXX.

Twarzą kampanii został Fukaj. W komunikacji podkreślono, że artysta jest w czołówce Spotify TOP 50 Polska z utworem "Zabiorę Cię" feat. Vito Bambino, a sam numer od dłuższego czasu ma wyraźną obecność na antenie RMF MAXX. Spoty oraz działania digitalowe mają budować wizerunek stacji jako dynamicznej, współczesnej i zapewniającej szybki dostęp do najgorętszych premier w formule "bangerów".

Zgodnie z zapowiedzią, "BANGER ZA BANGEREM" będzie realizowane równolegle w kanałach digital oraz na antenie RMF MAXX. Taka konstrukcja ma zapewnić spójne doświadczenie odbioru niezależnie od punktu kontaktu ze stacją i dodatkowo wzmocnić jej rozpoznawalność w grupie młodych fanów muzycznych nowości.

Kampania potrwa od grudnia do stycznia. Nadawca wskazuje, że jej celem jest utrwalenie przewagi RMF MAXX w segmencie stacji muzycznych kierujących ofertę do młodszych słuchaczy oraz podkreślenie wyróżnika: "hit za hitem" w szybkim, energetycznym rytmie, zgodnym z oczekiwaniami osób w wieku 18–30 lat.

Wybrane dla Ciebie