Sport.pl startuje z Magazynem o skokach narciarskich. Specjalne wydanie na początek Pucharu Świata
Redakcja Sport.pl przygotowała nową odsłonę Magazynu.sport.pl poświęconą skokom narciarskim. Specjalny numer, który ukazał się 19 listopada, to zestaw premierowych felietonów, rozmów i analiz przygotowanych na rozpoczęcie sezonu Pucharu Świata. Za merytoryczną stronę wydania odpowiadają czołowi polscy eksperci zajmujący się na co dzień skokami.
Nowy numer Magazynu pojawił się tuż przed pierwszym konkursem sezonu na stronie magazyn.sport.pl. W środku czytelnicy znajdą m.in. wyjątkową rozmowę z trenerem Maciejem Maciusiakiem, który odsłania kulisy swojej pracy z zawodnikami, oraz opowieść Adama Małysza o Kamilu Stochu i jego drodze przez kolejne etapy kariery. Redakcja wraca także do wątku norweskiej afery sprzętowej ujawnionej w lutym przez Sport.pl, przygląda się sytuacji w tamtejszej kadrze narodowej, pokazuje młode polskie talenty oraz najciekawsze technologie wpływające na dzisiejsze skoki.
Autorami tekstów są Jakub Balcerski i Łukasz Jachimiak, wspierani autorskim spojrzeniem Michała Kiedrowskiego. Impulsem do przygotowania numeru była wiedza i wieloletnie doświadczenie Jakuba Balcerskiego, od lat związanego z tematyką skoków narciarskich i relacjonowaniem tej dyscypliny.
– Cieszę się niezmiernie, że możemy się pochwalić kolejną edycją Magazynu Sport.pl. O skokach narciarskich opowiadamy w naszej redakcji z wiedzą i pasją, wykorzystując doświadczenie i talenty Jakuba Balcerskiego i Łukasza Jachimiaka. Ich pogłębione teksty, analizy i rozmowy będą idealnym wstępem do sezonu dla wszystkich kibiców skoków – mówi Łukasz Cegliński, redaktor naczelny Sport.pl.
Nowa odsłona Magazynu Sport.pl to kolejna propozycja pogłębionych, autorskich treści przygotowanych z myślą o najbardziej wymagających fanach sportu. Magazyn zadebiutował w ubiegłym roku przy okazji Euro 2024, a kolejne edycje powstały m.in. z myślą o Igrzyskach Olimpijskich, kobiecych Euro 2025 oraz EuroBaskecie 2025. Łącznie materiały opublikowane w ramach Magazynu zanotowały już 6,5 mln odsłon, co potwierdza rosnące zapotrzebowanie na dłuższe, analityczne formy dziennikarskie.
Sport.pl to nowoczesny serwis sportowy stawiający na opinie, analizy, komentarze oraz materiały śledcze, a także na wieloplatformowy, multimedialny przekaz z największych imprez. Redakcja konsekwentnie buduje zasięg wśród młodszych odbiorców, wychodząc z treściami poza klasyczny portal – do mediów społecznościowych. Sport.pl jest obecny m.in. na TikToku (118 tys. obserwujących), Instagramie (39,7 tys.), Facebooku (1 mln) oraz YouTubie (146 tys. subskrybentów). Dziennikarze tworzą także własne podcasty, rozwijając formaty audio.
Nowy Magazyn o skokach narciarskich wpisuje się w tę strategię – oferuje kibicom kompleksowe, pogłębione spojrzenie na jedną z najpopularniejszych dyscyplin zimowych w Polsce i ma być naturalnym przewodnikiem na cały nadchodzący sezon Pucharu Świata.